Charakterystyka lokalnego pozycjonowania stron w Gdyni
O ile sama Gdynia stanowi dom dla 244 tysięcy Polaków, o tyle Trójmiasto, którego pozostaje częścią liczy sobie aż 748 000 obywateli. Tak rozległy rynek to wielka szansa nie tylko dla ogólnokrajowych sieci sklepów czy większych korporacji, ale także dla średnich i małych firm, które pragną skoncentrować się na regionie i bezpośrednim sąsiedztwie. Takie przeorientowanie się z pozycjonowania na większą skale niemal od razu okaże się trafionym wyborem, przede wszystkim dlatego, że na poziomie aglomeracji, miasta, ale również dzielnic jesteśmy w stanie znacząco skrócić Twoją drogę na szczyt wyszukiwarki. Jednocześnie jednak stawiamy się w pozycji, która pozwoli nam o wiele wydajniej zarządzać czasem, obsługując grupę tysięcy klientów pozwalających na wyższą jakość obsługi i bardziej skuteczną analizę rynku.