Poznaj moc promocji poprzez pozycjonowanie lokalne stron internetowych dla firm z Kalisza
Dziś Kalisz to 101 tysięcy odbiorców, co zapewnia mu miejsce w plejadzie czterdziestu największych polskich miast. Nie da się zatem ukryć, jak bardzo wskazane jest rozpoczęcie rozwoju firmy od dobrego pozycjonowania strony i usytuowania jej w miejscowym, nasyconym potencjalnymi odbiorcami rynku. Chociaż możemy z całą wynikającą z doświadczenia pewnością stwierdzić, że ograniczony obszarowo rynek staje się bardziej przewidywalny, stabilny i bezpieczny, wciąż wielu rodzimych przedsiębiorców nie zdaje sobie sprawy z jego przewagi nad o wiele liczniejszym firmamentem ogólnokrajowym. Argumentem w rzeczy samej błędnym jest przeciwstawianie setek tysięcy obywateli (potencjalnych kupujących) milionom składającym się na populację Polski. Choć może się wydawać, że działanie ogólnokrajowe stanowi tu podstawę, w rzeczywistości bez solidnego umocowania w regionie, mieście lub dzielnicy, możemy mówić o znacznie wyższym ryzyku związanym z potknięciami w polityce produktowej.