Produktowa
Typ reklamy idealny dla sklepów internetowych umożliwiający wyświetlenie produktów obok wyników wyszukiwania w Google.
Linki sponsorowane to reklamy z hiperłączami, które pojawiają się przy organicznych wynikach wyszukiwania w wyszukiwarce Google. Są to doskonałe źródła promocji Twojej strony i mogą stanowić skuteczne wsparcie zwłaszcza w sytuacji, kiedy wciąż czekasz na efekty działań SEM. Google Adwords (obecnie Google Ads) jest jednak przydatny także jako wsparcie pozycjonowania i innych stosowanych przez Ciebie metod marketingu.
Chociaż zasady są proste, a kampanie Adwords należą do kategorii pay per click, w której płacimy za kliknięcia w link – a więc za każdego potencjalnego klienta – wciąż niewiele osób wie, jak skutecznie obsługiwać Google Adwords. W INSEO w pełni wykorzystujemy to doskonałe narzędzie, budując przy tym bazę wiedzy marki oraz nieustannie zwiększając skuteczność proponowanych reklam. Zapytaj o spersonalizowaną ofertę na linki sponsorowane od INSEO.
Typ reklamy idealny dla sklepów internetowych umożliwiający wyświetlenie produktów obok wyników wyszukiwania w Google.
To typ kampanii umożliwiający wyświetlanie reklam na tysiącach stron wchodzących do sieci reklamowej Google.
To połączenie obu typów kampanii. Reklamy wyświetlane są w wynikach wyszukiwania Google, a także w sieci reklamowej.
Reklama w formacie wideo wyświetlana w YouTube, a także w witrynach partnerów wideo.
Typ kampanii służący do wyświetlania reklam w sieci wyszukiwania Google. To kampania tekstowa idealna dla większości firm.
Typ kampanii stworzony do skutecznego promowania aplikacji na Androida lub iOS.
Aby zapewnić sobie jak najwięcej korzyści z obecności w Google Adwords należy przestrzegać kilku ważnych zasad.. Na początek, musimy dogłębnie przemyśleć swoją grupę docelową, by wiedzieć na co najchętniej reaguje nasz wymarzony klient oraz jakich słów kluczowych używać, aby do niego trafić. Nasza reklama powinna być działaniem świadomym i profesjonalnym. Następnie, musimy zacząć zbierać informacje o zachowaniach użytkowników na naszej stronie, a to dlatego, że same kliknięcia w linki sponsorowane nie powiedzą nam czy kampania Adwords jest skuteczna. W tym celu z kolei skorzystamy z możliwości Google Analytics. Kiedy już utworzymy tego rodzaju sondy na naszej stronie, pozostaje nam cierpliwie zbierać informacje oraz wnioski i stosować je do kolejnych kampanii.
Wykorzystane w fachowy sposób, z odpowiednio skonfigurowanymi stawkami i frazami kluczowymi linki sponsorowane stają się potężnym narzędziem marketingowym. Zostawiając je w rękach specjalistów możesz nie tylko spodziewać się efektów i zysków, ale też zaoszczędzić wiele czasu i pieniędzy. INSEO zadba o to, by Twoje kampanie Adwords okazały się sukcesem. Kliknij i otrzymaj indywidualną ofertę linków sponsorowanych.
Na swoim koncie mamy już ponad 1300 projektów związanych z pozycjonowaniem. Z naszych usług zdecydowało się skorzystać już ponad 200 klientów, którzy dzięki naszej sumienności i profesjonalizmowi rozwinęli swoje internetowe serwisy i z powodzeniem prosperują do dziś.