Marketing szeptany

Marketing szeptany lub buzz marketing na dobre wpisał się w strategie marketerów i na obecną chwilę stanowi absolutną konieczność. Kiedy firma myśli o umocnieniu pozycji swojej marki w sieci, pozycjonowanie strony www okazuje się ważnym, aczkolwiek niewystarczającym działaniem. Z pomocą dobrze usytuowanej witrynie przychodzi wtedy właśnie buzz marketing. Zapytaj o szczegóły oferty.






Skuteczny buzz marketing, dzięki któremu osiągniesz wyznaczone cele

Jego istotą jest budowanie obecności marki w różnego rodzaju mediach, od forów internetowych, przez serwisy społecznościowe, po blogi i vlogi. Głównym zadaniem tej odmiany marketingu jest kreowanie i pobudzanie w internecie wyglądających autentycznie i nienachalnie dyskusji na temat określonego brandu czy produktu. Potencjalny klient natrafiwszy na szereg pozytywnych opinii na twój temat zamieszczonych w różnych sferach internetu, szybko przekonuje się do zakupu. Badania dowodzą, że aż 9 na 10 osób kieruje się rekomendacjami innych użytkowników internetu, podczas gdy konwencjonalna reklama przekonuje zaledwie 14% internautów. Dlatego właśnie tak ważne jest, aby głosy na temat twojej firmy stały się jej atutem. By przekonać się, ile dobrego przyniesie ci nasza kampania, zapytaj o indywidualną ofertę buzz marketingu.



Usługa Buzz Marketingu w praktyce


Skuteczna strategia Buzz Marketingu

W oparciu o oczekiwania Klienta tworzymy ramy skutecznej kampanii marketingu szeptanego.



Budowanie marki

Buzz Marketing może być nastawiony na promocję marki, firmy lub konkretnych produktów, usług.



Realizacja strategii marketingu szeptanego

Promowanie na forach i stronach firmy lub konkretnych usług w nienachalny, przekonujący sposób.



Mierzenie efektów Buzz Marketingu

Raportowanie i analiza z przebiegu kampanii Buzz Marketingu z określeniem jej efektów.




Jak wykorzystać marketing szeptany?

Najważniejszym warunkiem, który pomoże ci czerpać korzyści z tego rodzaju działań, jest zachowanie ostrożności i wyczucia. Bowiem prowadząc kampanie marketingu szeptanego bardzo łatwo można pogrzebać swój wizerunek – to główny argument za zdaniem się na fachowców, dla których marketing szeptany jest chlebem powszednim. W sytuacji, kiedy użytkownik sieci, a przy tym potencjalny klient, wyłapie zbyt ostentacyjną próbę promocji produktu i zorientuje się, że trafił na sztuczny wytwór działań marketingowych zamiast na naturalną dyskusję o interesującym go produkcie, z pewnością już do nas nie wróci. A być może pociągnie za sobą również innych internautów. Aby zapobiec podobnemu niebezpieczeństwu najlepiej zaufać ludziom, którzy mają doświadczenie w operacjach buzz marketingowych i dobrze znają się na promocji w internecie.







Dlaczego my ?

INSEO ma na swoim koncie dziesiątki szeroko zakrojonych akcji marketingu szeptanego. Wielokrotnie udowodniliśmy naszym klientom, że czujność i dbałość o szczegóły oraz rzetelna praca dają efekty w postaci długofalowego wzrostu ruchu na stronie a co za tym idzie: wzrostu sprzedaży. Zamów indywidualną ofertę buzz marketingu dla Twojej strony od INSEO . Wypróbuj nasze rozwiązania już dziś i zapewnij swojej marce intensywniejsze życie!





Co mówiąKlienci INSEO


Na swoim koncie mamy już ponad 1300 projektów związanych z pozycjonowaniem. Z naszych usług zdecydowało się skorzystać już ponad 200 klientów, którzy dzięki naszej sumienności i profesjonalizmowi rozwinęli swoje internetowe serwisy i z powodzeniem prosperują do dziś.


  • Inseo to profesjonaliści w każdym calu. Jestem zaskoczony poziomem usługi pozycjonowania. Wszystko fachowo mi wytłumaczyli i widzę, jak moja strona idzie w górę w wyszukiwarce.

    Grzegorz Kubicki
    Grzegorz Kubicki
  • Współpracuję z Inseo od pół roku i jestem bardzo zadowolona z efektów. Widzę, jak każdego dnia ruch na mojej stronie rośnie. Nie ukrywam, że zyski firmy zwiększyły się znacząco w tym czasie.

    Katarzyna Michalska
    Katarzyna Michalska


Skontaktuj sięOtrzymasz darmową wycenę


    Imię / Nazwa firmy (obowiązkowe)

    Adres e-mail (obowiązkowe)

    Adres strony www

    Temat

    Treść wiadomości