Na czym polega dobieranie odpowiednich słów kluczowych?

Na czym polega dobieranie odpowiednich słów kluczowych?

Od kilku lat najlepszym sposobem na odróżnienie się w sieci pozostaje dysponowanie oryginalnymi, niepowtarzalnymi a zarazem przydatnymi treściami. Tak zwany content marketing zasadzający się na proponowaniu unikalnej zawartości nadal pozostaje kluczowym czynnikiem decydującym o tym, czyje usługi wybierze hipotetyczny klient. Poniżej postaramy się pokazać Wam, jak działa dobra kampania treści.

Zdobądź wyższą pozycję dzięki pracy nad zawartością witryny

Wielu ludzi spogląda na content marketing, jako jeden z kilku filarów, na których opiera się pozycjonowanie stron. Należy jednak zauważyć, że ta tradycyjna już forma promocji opiera się znacznie bardziej na znajomości konkretnej branży i bolączek klientów, niźli na ściganiu się o uwagę regularnego internauty. Taki stan rzeczy sprawia, że pożądane przez odwiedzających treści powinien sporządzać ktoś, kto posiada fachową wiedzę w danej dziedzinie rynku.

Kluczowym dla dobrego artykułu, zdjęcia lub filmu staje się więc nie tyle klasyczne upychanie w tekst jak największej ilości słów kluczowych, ale wychodzenie naprzeciw palącym problemom użytkowników. Pokonywanie przeszkód naszych odbiorców oraz prowokowanie szerokiej merytorycznej debaty to cele, które przyciągną na naszą stronę setki, o ile nie tysiące, zainteresowanych ludzi, którzy po wartościowej lekturze nie tylko zapamiętają markę, ale również chętniej staną się jej klientami. Jeżeli zatem nasz blog firmowy nie podejmuje żadnych realnych problemów, powinniśmy czym prędzej zatrudnić dobrego, specjalistycznego copywritera.

Marketing treści to nie tylko jakościowe artykuły!

Bardzo często przedsiębiorcy e-commerce oraz same agencje zapominają o tym, że marketing treści dotyczy nie tylko tekstualnej strony naszego serwisu, ale również prezentowanych oryginalnych zdjęć, infografik, animacji, bądź materiałów video. Najczęściej zdarza się zatem, że doskonały fachowy wpis zostaje zilustrowany darmową grafiką ze stocku, a w rezultacie dołącza do setek stron konkurencji mogących się pochwalić dokładnie tym samym obrazkiem. Internauta po przebrnięciu przez kilka powielających się wizualnie ofert bezsprzecznie wybierze tę, która przekona go także na polu graficznym.


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *